Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg Electra Path Go 5i Elsykkel Lavt innsteg

Electra Path Go 5i Elsykkel

Lavt innsteg

 Det er trygt å kjøpe sykkel på nett.

Les mer om det her.

Varenummer: 110978
31 399,00Kampanjepris
40 990,00 Ordinær pris
1 Nettbutikk
  • 1Bergen
  • 4Eventyrbrua
  • 0Frogner
  • 1Grünerløkka
  • 5+Intern
  • 1Nettbutikk
  • 2Stavanger
  • 0Trondheim
  • 0Tønsberg
stk.

Ring 48103874 for hjelp til kjøp av elsykkel

BeskrivelseAndre kjøpte ogsåTilbehørKundeanmeldelser
Beskrivelse

"Bysyklistens drømmesykkel" - Dinside 04.04.2020

 "Komfort til tusen" - Tek.no 4 juli 2020

"Dette er sykkelen som står øverst på vår ønskeliste akkurat nå". - Elle 26 juli 2020

 

Ny og oppgradert modell med egenskaper fra den populære Townie-serien. Det finnes alltid ett steg opp, og det er nettopp det Electra har gjort med utviklingen av denne.

 

Path Go er laget for aktive syklister som ønsker komfort og gode løsninger. Sykkelen er ekstremt stabil - du kjenner at den er bygget for å gi deg den gode følelsen. Og i kjent stil leverer Electra sykkelen HELT komplett. Ingenting er tatt vekk for å selge det som ekstrautstyr. Du vil blant annet legge merke til at følgende er inkludert:

 

  • Solid bagasjebrett med mulighet for sykkelveske, kurv eller barnesete. Bagasjebrettet har integrert MIK, som er en løsning for hurtigkobling av tilbehør som for eksempel veske og kurv. Les mer om MIK her.
  • Skjermer over hjul og kjede i samme farge som rammen.
  • Lys foran og bak som får strøm fra batteriet til motoren.
  • Rammelås med lik nøkkel som til batterilåsen.
  • Solid støtte.
  • Pedaler.
  • Komfortabelt gelesete, som ikke trekker vann.
  • Ergonomiske holker (håndtak).
  • Flat Fot Technology (patentert rammedesign for komfortabel sittestilling).
  • Ramme i aluminium.
  • 27,5" dekk med punkteringsbeskyttelse. 
  • Bosch 500 Wh batteri (integrert i rammen).
  • Bosch Performance Line motor med 65 Nm dreiemoment. Enhver bratt bakke blir lett!

 

Garanti

Sykkelpikene leverer sykkelen med smilegaranti :-) Bosch gir 5 års garanti på sine deler. Electra har livstidsgaranti på rammen. Sykkelpikene gir 5 år gratis service (les mer om gratis service her). Norges lover gir full reklamasjonsrett (når du kjøper fra norsk butikk, som for eksempel Sykkelpikene). Sykkelpikene er en av Europas største forhandlere av Electra og kjøper utelukkende direkte fra Electra sin egen fabrikk i Tyskland. Sykkelpikene sine ansatte er Bosch-sertifiserte.

 

Tester

I Norge er Path Go testet av DinSide og NAF. I USA har Electra blitt gjennomtestet i mange år, som USAs støre merke for komfort-sykler. DinSide bemerker sykkelen som "bysyklistens drømmesykkel". NAF sitt testresultat er 0,4 poeng bak testvinneren og bemerker spesielt at "den scorer også høyt på teknisk prestasjon, blant annet på grunn av lav mekanisk motstand i drivverket". Det betyr at motorkraften ikke forsvinner i unødvendig motstand fra delene. Du får maks motorkraft - noe som skiller Path Go fra de andre syklene i testen.

 

Riktig sittestilling

Electra bryr seg som at du sitter komfortabelt. Det er noe som kjennetegner Electra og er et omdømme de tar seriøst. Sittestillingen er oppreist og ergonomisk riktig. Du får blikket frem, noe som er helt perfekt i travle gater. Sete er behagelig og vanntett. Electra sin patenterte ramme er så godt egnet for komfort og universell størrelse at den passer så og si alle. Rammen er utformet slik at du får strekt benet helt ut, samtidig som foten rekker ned til bakken ved stans. Det gir god kontroll, samtidig som sikkerhet og ergonomi ivaretas på best mulig måte. Electra kaller utformingen "Flat Foot Technology", og er patentert. Løsningen finnes bare på Electra sine egne sykler. Når du sitter på sykler med "Flat Foot Technology", flyttes vekten av overkropp vekk fra skuldre og håndledd og over til ryggen og videre ned i sete. Du slipper i tillegg vond nakke som kjennetegner sykler med fremoverlent sittestilling.

 

Komfort

Path Go har altså en overlegen komfortabel sittestilling. En sittestilling som Electra har patent på. Men det stopper ikke der. Path Go har et stort og mykt gele-sete (laget av verdens ledende produsent, Italienske Selle Royal). Håndtakene på styre er ergonomisk utformet slik at håndflaten er i "hvileposisjon" og gir god gripeevne. Hjulene er relativt brede. Det gir en ekstremt stabil og komfortable sykkel. Og ikke minst føler du bedre kontroll over sykkelen når det er mer dekk å lene seg mot i svinger. Vi får ofte spørsmål og hvorfor sykkelen ikke har demping i gaffelen. Årsaken til det er enkel. Sykler med helt oppreist sittestilling får ikke "smellen" opp i gaffelen, men opp i sete. Som nevnt har sykkelen et mykt gele-sete og tykke dekk, som tar opp mye av "smellen". Skulle det likevel være et ønske om demping, har vi setepinner med demping for salg. De koster mellom 600 - 1700 kroner og vil eventuelt løse ditt ønske om demping.

 

Brukervennlighet slik du forventer

Path Go er enkel i bruk. Alt er gjort klart for å unngå overraskelser. Det eneste du blir overrasket over er hvor behagelig den er. Electra eies av verdens største sykkelprodusent (Trek). De har dermed tilgang på det som er nødvendig for å designe og produsere gode sykler. Du vil fort bli glad i følgende egenskaper:

 

  • Bosch sitt motorsystem er både kraftig og enkelt i bruk. Motoren starter og stopper helt sømløst. På billige elsykler blir man «kastet» fremover når motoren starter. Det skjer ikke her. De bratteste bakker blir en lek.
  • Rekkeviddeangst kan du glemme. Path Go leveres med Bosch 500 Watt batteri. Under gode forhold kan du sykle over 10 mil på én lading.
  • Du kan lade gjennom åpningen i rammen eller ta batteriet ut og lade inne. Det velger du selv. For å gjøre det ekstra enkelt er ladeåpningen plassert på oversiden av rammen, slik at du slipper å gå ned på kne for å treffe riktig med pluggen.
  • Batteriet er låst fast når det står på sykkelen. Den er låst fast med samme nøkkel som tilhører rammelåsen. Til din fordel er nøkkelen laget i et materiale som ikke knekker (ABUS Plus).
  • Du har alltid med deg lys, siden de fastmonterte lysene fra Supernova (foran og bak) henter strøm fra batteriet til motoren.
  • Du kan koble til smarttelefonen din og feste den på mobilholderen som følger med. Last ned Bosch-appen for å få masse gøy informasjon eller å bruke mobilen til navigasjon.
  • Det er fint med en sterk motor når du skal opp. Men du skal ned igjen også. Path Go er utstyrt med hydraulisk skivebrems. Det gir god bremsekraft i alle situasjoner.
  • Sete som ikke blir vått. Gelésete fra Selle Royal trekker ikke vann.
  • Solide dekk med punkteringsbeskyttelse. (Det går helt fint å bytte til vinterdekk). Dekkene er brede, som gir deg en stabil og trygg sykkel.
  • Det er kun brukt deler som enhver sykkelmekaniker kjenner igjen. Det gir deg frihet til å besøke hvem som helst for å utføre service.
  • MIK-feste på bagasjebrettet gjør at du kan «klikke» på og av doble vesker og sykkelkurver uten ekstra fester. Les mer om MIK her.
  • Støtta er plassert langt nok bak til at du kan trille sykkelen baklengs uten at pedalene treffer. Du kan med andre ord trille sykkelen baklengs inn i boden. Det er kanskje ikke noe du har tenkt så mye på tidligere, men jeg lover deg at det er superpraktisk. Støtta er solid og holder sykkelen stødig på plass.

 

Motor og batteri

Bosch er blant de beste på elsykkel. Det er de fleste enige om. De er markedsleder på rekkevidde, motorkraft, brukervennlighet, holdbarhet og kundeservice. Det finnes produsenter som er gode på sine områder, men dersom man ser på hele livsløpet, er det ingen tvil om at Bosch kommer veldig bra ut. For nordmenn er det for eksempel helt klart en fordel at sykkelen kan brukes hele året.

 

Path Go har den nyeste Performance Line motoren fra Bosch. Det er den kraftigste motoren for denne typen sykkel. Den er kraftig, men omtrent helt lydløs. Elsykler i Norge slutter å hjelpe ved 25 km/t. Du kan sykle fortere, men da må du tråkke for egen maskin. I NAF sin test fra 5 juni 2020 kommer det frem at sykkelen ikke stopper å gi hjelp før etter at den er 0,3 km/t over grensen. Her er det noe individuell forskjell mellom hver enkelt sykkel. Dersom du er urolig for hastigheten, skal vi naturligvis påse at den ikke går 0,3 km/t for fort før vi leverer den. 

Motoren er plassert på kranken (mellom pedalene). Og batteriet er rett over.  Det er den anbefalte plasseringen for best utnyttelse av kraftoverføring og ikke minst for å samle vekt midt på og så lavt som mulig på sykkelen.

 

Batteriet er gjemt inni rammen. Bak dekselet der det står «townie». På andre siden er det et nøkkelhull for å låse ut batteriet dersom du for eksempel ønsker å lade inne. Som tidligere nevnt er Path Go ett steg opp på tekniske spesifikasjoner. Path Go leveres med 500 Watt batteri i stedet for 400 Watt som er normalt. Det betyr at du får bedre rekkevidde. Batteriene til Bosch er veldige gode. Du har blant annet vesentlig bedre restkapasitet etter noen år, sammenlignet med billige elsykler. De er også helt vanntette. Du kan lade mye eller lite. Ofte eller sjeldent. Det har ikke noe å bety for batteriets holdbarhet. Det tar ca 2 timer å lade til 50 % og 4,5 time til 100 %. Ønsker du nytt batter kan du kjøpe det hos oss eller hos hvem som helst. Du kan være sikker på å få tak i deler til din Bosch elsykkel. Hvis du sykler langt og ønsker en reserveløsning, kan du for eksempel kjøpe to ladere i stedet for to batteri. Da kan du ha en lader hjemme og den andre på jobb. Det koster mye mindre enn å kjøpe to batterier.

 

Sykkelen har vanlige gir i tillegg til valg av motormodus. Girene er som på en vanlig sykkel. Du velger gir og modus frittstående. For eksempel 1-gir og turbo i veldige bratte bakker. Det er fem motor-modus: off, eco, touring, sport og turbo. I off er motoren avslått. Da fungerer elsykkelen som en vanlig sykkel. I eco har du minst motorkraft, men lengst rekkevidde. I touring og sport får du henholdsvis mer kraft og kortere rekkevidde. I turbo har du mest kraft og kortest rekkevidde. I tillegg responderer motoren raskere i turbo. Den er mer følsom for dine bevegelser, starter raskere og gir mer kraft enn i sport. Mange sykler i turbo hele tiden. Det er helt ok. Men det kan være lurt å veksle mellom modusene som er tilgjengelig. Du for blant annet bedre rekkevidde hvis du er flink til å velge modus som dekker behovet der og da. Personlig bruker jeg sjeldent eco. I de tilfellene jeg bruker eco er jeg for eksempel i en travle gater med mange folk. Når jeg sykler langt, veksler jeg ofte mellom touring og sport. Turbo bruker jeg for eksempel opp en bratt bakke.

 

På styret finner du display og kontroll. Det er her du velger motormodus, slår på lys og får informasjon om hastighet, batterikapasitet og lignende. Path Go har Bosch sin nyeste SmartphoneHub. Det er en mobilholder med integrert skjerm. Du velger selv om du ønsker å bruke det innebygde displayet eller smarttelefonen din som display. Med mobilen din som display, får du mange muligheter med appen til Bosch (COBI.bike). Du får blant annet navigasjon, treningsdata, hastighet, distanse, klokke, batterikapasitet, mulighet for å lade mobilen og mye mer. Det er også mulig å høre på musikk eller lydbok samtidig som appen kjører.

 

Det er dessverre ikke mulig å si noe om rekkevidden. Mange spør oss om det, men det er for mange variabler som spiller inn i beregningen. Det kommer for eksempel an på lufttemperatur, valg av motormodus, om du sykler i bakker eller på flat mark, og så videre. Det som vertfall er helt sikkert er at Bosch er markedsleder på rekkevidde. Ifølge Bosch kan du med gode kjøreforhold forvente en rekkevidde på 136 km i eco og 74 km i sport. Målingen er gjort med variert sykling i 20 km/t og 80 kg vekt og batteriet var nytt.

 

Hva som er forskjellen mellom Path 10D og 5i

Path kommer i to varianter. 10D og 5i. Den eneste forskjellen er girsystemet. Skal vi beskrive forskjellen med ett ord, er det at 10D er pendlersykkel og 5i er bysykkel. Årsaken til det er at:

  • 10D er det klassiske girsystemet, der kjede veksler mellom tannhjul. Du må sykle for å skifte gir. Sykler du mest fra A til B uten mange stopp, er dette den anbefalte varianten. Det er også den anbefalte varianten hvis du sykler med tung last (vogn, barnesete, osv) eller i bratte bakker.
  • 5i er et internt girsystem som sitter i navnet på bakhjulet. Du behøver ikke å sykle for å skifte gir. Det betyr at du kan stoppe i det høyeste giret og sykle videre i det laveste. Helt perfekt hvis du sykler i sentrumsområder med mye start og stopp.

 

Det er likevel slik at begge variantene kan brukes til både det ene og det andre. Velg den varianten som beskriver hovedbruksområdet ditt best.

 

Electra som sykkelprodusent

Electra er et amerikansk sykkelmerke, etablert i 1994. Electra eies av amerikanske TREK, som er en av verdens største sykkelprodusenter. Med fabrikk i Tyskland har de god kontroll over hele prosessen. Electra er på mange måter TREK sitt "komfort" merke i et ellers stort sortiment med alt fra landeveissykler til mountain bike. Electra er spesielt kjent for sin personlige stil og komfortable sittestilling. Rammens utforming er så godt egnet for ergonomisk riktig sittestilling at den er patentert. Rammens utforming i kombinasjon med mye justeringsmulighet på både styre og sete gjør at syklene passer så og si alle. Både lave og høye personer. Syklene er laget for å brukes. Rammen er av aluminium, lakken tåler å bli ripete og delene kommer fra kjente produsenter. Det er rett og slett helårssykler. Service og reparasjon kan utføres hos alle vanlige sykkelverksteder. Sykkelpikene er størst på Electra. Vi kjøper alt direkte fra Electra. Vi har dermed tilgang til alt ved behov.

 

Montering

Electra elsykler som leveres til Sykkelpikene ankommer 99 % ferdig montert. Det er verd å legge merke til siden enkelte utenlandske nettbutikker leverer i liten eske med mye montering. Elsyklene monteres i Tyskland før de videresendes til Norge. Dersom du bestiller med hjemlevering, vil du med et minimum av praktisk erfaring klargjøre sykkelen på under 30 minutter. Vi bruker 10-15 minutter. Det er ikke behov for spesialverktøy. Bestiller du for levering i butikk, får du den ferdig montert med mindre du ønsker noe annet.

 

Teknisk

Det er 10 gir av typen Shimano Deore. For å skifte gir trykker du med tommel eller pekefinger på girsjalteren. På samme måte som på vanlige sykler. Rammen er av aluminium, som gjør at sykkelen bare veien 25 kg. Felgene er 27,5" (ny bransjestandard) med Schwalbe Super Moto-X dekk (27,5" x 2.40". 27,5". Det er ganske tykke dekk, noe som er med på å gi en utrolig balansert og komfortable sykkel. Hydrauliske skivebrems gir deg god bremsekraft i alle situasjoner.

 

Spesifikasjoner

 

  • Motor: Bosch Performance Line, 250 Watt, 65 Nm.
  • Batteri: Bosch PowerTube, 500 Watt, 36 V, 13,4 Ah.
  • Display: Bosch SmartphoneHub.
  • Lader: Bosch 4 A.
  • Gir: 5 gir, Shimano Nexus 5i.
  • Farge: Velg modell i variant-menyen for å lese mer om farge.
  • Ramme: 6061-T6, aluminium, Flat Foot Technology.
  • Lys: LED lys foran og bak. Frontlys: Supernova V521S. Bak: Supernova E3.
  • Gaffel: Alloy, rett, konisk.
  • Headset: 1 1/8", stål, gjenget, halvintegrert.
  • Bremser: Shimano hydraulisk skivebrems.
  • Felg: Alloy, 27,5" x 32h.
  • Nav forhjul: Alloy, low-flange, 6-bolt disc, 32h.
  • Navn bakhjul: Shimano Nexus inter-5E 5-speed internal. Center lock disc. 32h.
  • Dekk: Schwalbe Super Moto-X 27,5" x 2.40", reflex, punkteringsbeskyttelse med Kevlar.
  • Kranksett: FSA, alloy, 170 mm, Bosch type, 40t FSA chainring.
  • Giring: Shimano Nuxus 5, twist.
  • Kassett: Shimano 30t.
  • Kjede: KMC Z1EHX.
  • Sadel: Selle Royal Electra gel comfort med støtdempende elastomer.
  • Setepinne: Alloy, 27,2 mm x 400 med mikrojustering.
  • Styre: Alloy, 25,9 mm.
  • Stem: Alloy, 25,4 mm quill, 80 mm forlengelse.
  • Holker (håndtak): Electra Townie custom ergo kraton.
  • Vekt: 25 kg
Andre kjøpte også
25%
Pivial Speil City Venstre side
Pivial Speil CityVenstre sideVarenummer123893
20+ På lager
261,75
349,00
25%
Trek setepinne med demping 27,2 x 350 mm, sølv
Trek setepinne med demping27,2 x 350 mm, sølvVarenummer121250
20+ På lager
449,25
599,00
Tilbehør
Simson fothvile universal
Kjøp
25%
224,25
299,00
20+
Pivial Speil Tour Venstre side
Kjøp
25%
149,25
199,00
20+
Pivial Speil City Venstre side
Kjøp
25%
261,75
349,00
20+
Pivial ullsetetrekk i ekte hvit ull Large
Kjøp
25%
261,75
349,00
20+
Pivial ullsetetrekk i ekte grå ull Large
Kjøp
25%
261,75
349,00
20+
Pivial ullsetetrekk i ekte hvit ull Extra large
Kjøp
25%
299,25
399,00
20+
Pivial ullsetetrekk i ekte grå ull Extra large
Kjøp
25%
299,25
399,00
20+
Pivial Sykkelkurv Dalia Brun
Kjøp
25%
524,25
699,00
5+
Pivial Sykkelkurv Dalia Beige
Kjøp
25%
524,25
699,00
5+
Pivial Sykkelkurv Julia Brun
Kjøp
25%
599,25
799,00
5+
Pivial Hjelmtrekk med refleks One-Size
Kjøp
25%
186,75
249,00
20+
Pivial Håndvarmere Ripstop L35 Black
Kjøp
25%
449,25
599,00
20+
APEXA.LINK A1 elsykkel GPS tracker Universal
Kjøp
25%
1 492,50
1 990,00
4
Pivial Sykkelkurv Hayden 2-in-1 Universal, Black
Kjøp
25%
449,25
599,00
20+
Pivial Sykkelkurv Dana Brown
Kjøp
25%
749,25
999,00
20+
Pivial Sykkelkurv Ellis 2-in-1 Universal, Black
Kjøp
25%
449,25
599,00
20+
Pivial kurvfeste fastmontering på styret
Kjøp
25%
224,25
299,00
20+
Pivial kurvfeste til bagasjebrett Fastmontering
Kjøp
25%
149,25
199,00
20+
Pivial Styreveske All-Weather 2,6 liter, Black
Kjøp
25%
299,25
399,00
5+
Pivial Setetrekk 300D Black
Kjøp
25%
149,25
199,00
20+
Pivial ullsetetrekk i ekte grå ull Medium
Kjøp
25%
261,75
349,00
20+
Kundeanmeldelser
Gjennomsnittlig vurdering:
Electra Path Go 5i ElsykkelLavt innstegHelt super elsykkel! Sittestillingen gjør at selv vonde kropper kommer seg godt avgårde. God kraft i motbakkene er det også.
Electra Path Go 5i ElsykkelLavt innstegKnallsykkel! Dette var kona mi sin inngang til elsykkel etter å ha vore veldig skeptisk til korleis det skulle oppleves å sykle kring i trafikken. Ho har i tillegg vore veldig kritisk når eg har kome inn døra heime med sykkelhjelmsveis og svett panne. No er ho blitt veldig glad i denne sykkelen og eg er imponert over kor motivert ho har vore! Eg gleder meg til vinteren, når eg får hovud-hevd på sykkelen. Piggdekka er i alle fall på.
Electra Path Go 5i ElsykkelLavt innstegDenne sykkelen er en drøm!! Jeg er så glad for at jeg investerte i en så fantastisk fin sykkel!! I begynnelsen når jeg fikk sykkelen tok jeg ekstra omvei hjem fra jobb fordi det var så gøy!! Nå er den mitt fremkomstmiddel til store og små ærender! Kan virkelig anbefale denne syklen for du blir ordentlig glad i den!!
Electra Path Go 5i ElsykkelLavt innstegFor en fanatisk sykkel!! Meg og min sønn er super fornøyde og kommer oss frem over alt :) Er en fryd å sykkel på! :)
Electra Path Go 5i ElsykkelLavt innstegElectra Townie Path Go 10D Våren 2020 begynte min undersøkelse på hva som lå på markedet av El-sykler, da jeg ble sterkt anbefalt en slik, kontra vanlig sykkel med bare gir. Jeg var innom sportsbutikker og prøvde elsykler, men fikk raskt erfare at disse modellene ikke var for mitt bruk. Visuelt så jeg for meg den klassiske modellen med lavt innsteg, riktig sittestilling for mine utfordringer med rygg og nakke, samt at der var et godt bredt sykkelsete på sykkelen. En sykkel som egentlig minnet meg om min gamle DBS sykkel som var hvit-svart. Jeg falt raskt for konseptet hva sykkelpikene stod for og hadde av modeller, og Path Go var sykkelen som fanget mitt blikk fra først øyekast med en fantastisk god Bosch motor. Raskt fikk drømmen kallenavnet «min andre kjærlighet» I høst ble jeg den heldige eier av denne klassiske perlehvite skjønnheten. Etter kontakt med hovedleverandøren hos sykkelpikene ble sykkelen bestilt inn i mitt navn, og drømmen ble faktisk til virkelighet. Jeg følte meg som verdens heldigste menneske, og jeg fikk litt assosiasjoner etter en slik kundeservice som virkelig en spesiell dronning. Dermed var vegen kort til å kalle min perlehvite skjønnhet for «Queen» Dette var en kundebehandling uten sidestykke og som satt i gang hele mitt følelsesregister. Min første tur og bekjentskap med sykkelen var på nesten 2 mil, og både gir og alle de fire trinnene i motorens modus ble hyppig brukt foruten off, eco, touring, sport, og turbo. En fantastisk drøm av en sykkel og sykle på, og oppover bakker ble den enkleste affære. Tusen takk til sykkelpikene, og en spesiell takk til de supre engasjerte menneskene som jobber ved avdelingen i Bergen, da jeg ble møtt av et kort som hang på sykkelen og hvor det stod «solgt» og «I morgen blir jeg hentet» Jeg gleder meg til fortsettelsen av dette eventyret jeg nå har startet på, og jeg er rimelig sikker på at vi to, meg og Queen vil få mange flotte turer sammen i tiden som kommer.
Electra Path Go 5i ElsykkelLavt innstegDet er helt konge å gli rundt på dette underverk av kraft og tilbakelent komfort.En liten hestepark til dreiemoment i kombinasjon med motorkraft som utrydder alt som kan assosieres med melkesyre. Etter et rekordmange kilometer som den syklisten jeg trudde jeg var før kjøpet, vil jeg bare dele min erfaring siden Townien mangler støtdempere. Det er det ekstra viktig å ta det med ro når du passerer forskjellige typer av groper og kanter. Ta det med ro på dårlige sykkelstier. De harde slagene risikerer at forstyrre elektronikk for motorassistans og løsner bolter og muttere.
Electra Path Go 5i ElsykkelLavt innstegHar hatt sykkelen en uke. Så langt er jeg storfornøyd ???? Kjøpte med bøyle lås som jeg ikke får montert etter veiledningen. Har sjekket youtube og funnet ut at den ikke er lett å få festet i rammen på min sykkel. Bedre til sykkel med rett og ikke bue I rammen som min sykkel . Kanskje jeg gjør feil? Uansett... sykkelen er helt topp ????
Electra Path Go 5i ElsykkelLavt innstegHentet denne nydelige sykkelen denne uka. For en drøm og sykle. Hatt el-sykkel før, men ingenting slår denne. Lekende lett opp bakkene, lett gir-system, godt sete å sitte på, og hærlig tykkelse på dekkene. Får lyst å sykle selv i dårlig vær, og selv det var gøy! Ikke fått appen til å virke, så det må jeg forske mer på. Gleder meg til alle fremtidige sykkelturer.
Electra Path Go 5i ElsykkelLavt innstegVeldig fornøyd med selve sykkelen. Veien dit var heller utilfredsstillende. To uker etter at jeg hadde fått beskjed om at sykkelen ville ankomme butikken måtte jeg oppsøke butikken fysisk da det var umulig å få kontakt på telefon. Selv etter kontakt med hovedkontoret ble man ikke oppringt slik det ble sagt at man ville. Fikk sykkelen tilslutt, men måtte tilbake dagen etter da setet ikke var festet ordentlig og enda verre var det at styret også var løst. Fikk ingen tiltro til at sykkelen var ordentlig skrudd sammen. Men, selve sykkelen den er topp! Og den får fem stjerner.
Svar til kundeanmeldelse fra kundesupportTakk for produktanmeldelsen. Og beklager at du har opplevd det vanskelig med å komme i kontakt med butikktelefonen. Sesongen 2020 har vært ekstraordinært travel siden mange vil ha sykkel på grunn av Korona. Butikkene har det spesielt travelt med mange besøkende, men vi svarer alltid på epost og hoved telefonnummeret vårt (99223489).Mvh kundesupport
Electra Path Go 5i ElsykkelLavt innstegJeg har vært på turer med min nye røde bestevenn nesten hver dag siden vi ble kjent og jeg er strålende fornøyd!! Hverdagen endrer seg til det bedre. Dørstokkmila for en liten tur ut er ikke like lang. Det er rett og slett gøy å sykle en lite trimtur, noe knær og kropp takker meg for. Meget mulig at jeg må undersøke det der med helårssykling, altså.